Persoonlijk contact

Wij ontmoeten u graag! Neem contact op voor een persoonlijke rondleiding of maak kennis met ons tijdens één van onze andere activiteiten!

Persoonlijke rondleiding

Voor een fijne schooltijd is een prettige sfeer op school en opvang net zo belangrijk als de kwaliteit. Wij snappen daarom goed dat u de sfeer op ons kindcentrum zelf wilt ervaren! Wij nodigen u van harte uit voor een persoonlijk gesprek en een rondleiding, zodat u een goed beeld krijgt of kindcentrum Regenboog past bij u en uw kind. U mag ons altijd bellen voor het maken van een afspraak, of vul het contactformulier onderaan deze pagina in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken.

Kindcentrum Regenboog basisschool in Nootdorp

Kinderrestaurant

Blikvanger in het hoofdgebouw van kindcentrum Regenboog is het kinderrestaurant. In het kinderrestaurant komen veel dingen die in het onderwijs geleerd zijn, op een heel andere manier aan de orde. Denk aan meten of het uitrekenen van benodigde hoeveelheden. Ook sociale vaardigheden worden hier op een speelse manier geoefend. Alle groepen, ook die van de dependance, koken minstens één keer per jaar voor hun ouders, broertjes en zusjes. Daarnaast wordt de keuken gebruikt voor smaaklessen of het bereiden van speciale hapjes rond bijvoorbeeld de feestdagen.

Kindcentrum Regenboog basisschool in Nootdorp

Blijft op de hoogte

We houden u als ouder op verschillende manieren op de hoogte van de ontwikkeling van uw kind, van schoolzaken en met betrekking tot de opvang.

Op deze pagina leest u alles over de door ons gehanteerde contactmomenten.

Octant ouderavond

Voor bestaande en oriënterende ouders organiseert Octant ouderavonden. Op deze avond kunt u op een inspirerende en informatieve manier kennis maken met een basisschool. Op deze avonden worden lezingen en workshops georganiseerd rondom een thema dat te maken heeft met u en uw kind. Hierbij kunt u kennismaken met ons kindcentrum, leerkrachten, andere ouders en onze manier van lesgeven. 3 juli werd een dergelijke avond georganiseerd op kindcentrum Regenboog.