Kindcentrum Regenboog

Het hoofddoel van kindcentrum Regenboog is om een fijne en vertrouwde plek te zijn voor onze leerlingen. De nauwe samenwerking tussen onderwijs- en kinderopvang maakt het mogelijk om een samenhangend aanbod van spelen, leren en vrije tijd aan te bieden. We zijn ervan overtuigd dat ieder kind zijn eigen unieke sterke kanten heeft en zetten ons elke dag in om deze naar boven te halen. Zo creëren we een plek waar we ons allemaal fijn voelen én gezamenlijk veel leren!

"Fijn dat er aandacht is voor de christelijke identiteit waarop iedereen op zijn eigen manier kan deelnemen."
Fia

Kindcentrum in cijfers

Hier vindt u resultaten waaruit blijkt hoe wij scoren ten opzichte van het landelijk gemiddelde en hoe onze leerlingen, ouders en leerkrachten kindcentrum Regenboog waarderen.

Sfeer & veiligheid

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich op het kindcentrum prettig voelt en weet waar hij aan toe is. Een veilige en vertrouwde omgeving is de basis van alles.

Ondersteuning

Niet ieder kind is hetzelfde en dat beseffen wij ons maar al te goed. Speciale begeleiding en uitdaging zorgen voor passend onderwijs en opvang voor íeder kind.

Lesprogramma

Benieuwd hoe onze lessen eruit zien? Ons lesprogramma focust erop om het maximale uit ieder kind te halen, op zijn eigen niveau.

Bij kindcentrum Regenboog komen onderwijs en opvang samen. Een nauwe samenwerking hiertussen zorgt ervoor dat uw kind optimaal begeleid wordt en dat onderwijs en opvang naadloos op elkaar aansluiten.

Persoonlijk contact

Wij ontmoeten u graag! Dit kan door middel van een persoonlijke rondleiding of bijvoorbeeld op onze open ouderavond.